Winkelmandje

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Waarschijnlijk vind je het antwoord hier. Zo niet, dan mag je ons altijd een berichtje sturen!

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Waarschijnlijk vind je het antwoord hier. Zo niet, dan mag je ons altijd een berichtje sturen!

Veelgestelde vragen

Wat kunnen de redenen zijn dat mijn bestelling is vertraagd?

Ondanks dat wij in onze webshop een postcodecheck hebben ingebouwd gebeurt het soms toch dat er een typefout in het adres is geslopen. De foutmarge is gelukkig slechts 1%, maar heb je jouw bestelling nog niet dan kun je het beste eerst het opgegeven adres checken. Geef graag bij ons aan of het adres klopt of niet.

Wij versturen onze pakketjes met PostNL en/of het netwerk van PostNL. Zij erkennen een leverbetrouwbaarheid van 98%. De kans is klein, maar het kan voorkomen dat jouw spel bij de post is kwijtgeraakt. Geen nood! Wij willen er alles aan doen om iedereen blij te maken, dus wij gaan er dan ook voor zorgen dat jij alsnog jouw pakketje krijgt.

Wij zijn te bereiken op klantenservice@vertellis.nl.

Ik wil Vertellis cadeau doen...

Leuk! We pakken het niet in, maar gelukkig is het doosje waar de kaarten in zitten ontzettend stijlvol! Daarnaast is er geen prijs zichtbaar, dus helemaal cadeau proof ;)

Hoe kan ik één of meerdere artikelen retourneren?

Laat ons binnen 14 dagen na ontvangst weten dat je het spel wilt retourneren en/of vervangen. Dit doe je door te mailen naar klantenservice@vertellis.nl onder vermelding van je naam en het adres van bezorging.

Nadat je kenbaar hebt gemaakt gebruik te willen maken van je herroepingsrecht dien je het spel binnen 14 dagen retour te sturen. Je moet hierbij kunnen bewijzen dat je het spel tijdig hebt teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van verzending.

Het spel retourneer je, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking. Laat in ieder geval duidelijk zien dat het om jouw pakketje gaat door de pakbon erbij te doen of jouw naam en ordernummer op een briefje te schrijven en bij te voegen.

Retourneren kan aan het volgende adres: Printing Partners t.a.v. Vertellis Edisonstraat 65, 7006 RB Doetinchem

Verzendkosten retourneren Wanneer je gebruik maakt van je herroepingsrecht en het spel retourneert dien je deze zelf te betalen. Vertellis vergoedt deze kosten niet.

Teruggave aankoopbedrag Wanneer wij tijdig op de hoogte zijn gesteld van de wens om het spel te retourneren, wij het spel hebben ontvangen en je een bewijs van complete terugzending kunt laten zien, zullen wij zo snel mogelijk en in ieder geval binnen 7 dagen het aankoopbedrag (zonder verzendkosten) terugstorten.

Vertellis bevalt toch niet zo, wat nu?

Toch ontevreden over Vertellis? Je hebt 14 dagen om aan te geven dat je het ongebruikte artikel wilt retourneren. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het artikel. Wanneer je meerdere artikelen in één keer besteld hebt, dan begint deze termijn te lopen nadat je het laatste artikel hebt ontvangen. Tijdens de bedenktijd dien je zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking.

Wat moet ik doen met een beschadigd artikel?

Is het spel beschadigd bezorgd? Ook dan kun je binnen 14 dagen na ontvangst ons laten weten dat je het spel wilt retourneren en/ of vervangen. Laat ons in dit geval weten dat het spel beschadigd bezorgd is en of je een vervangend spel wenst.

Vertellis past perfect bij mijn winkel / webshop - Kan ik jullie producten ook gaan verkopen?

Wat leuk dat je onze producten in je winkel / webshop zou willen verkopen! Je kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen door te mailen naar sijmen@vertellis.nl.

Mijn iDEAL werkt niet, wat nu?

Wij kunnen hier helaas weinig invloed op uitoefenen. Het kan zijn dat iDEAL een storing heeft. Ook komt het wel eens voor dat iDEAL niet goed werkt in de internet browser (Internet Explorer, Google Chrome, Firefox, etc). Het kan dan helpen om de bestelling in een andere browser uit te voeren. Google Chrome geeft bijvoorbeeld zelden problemen.

Wat ook kan helpen is om de bestelling op een andere laptop/pc/telefoon te plaatsen.

Is het veilig om bij jullie online te bestellen?

Jazeker! Wij maken gebruik van de laatste technologie en apps op het gebied van websitebeveiliging. Tevens is iDEAL zelf ook extra beveiligd en blijven zij (en ook wij) vernieuwen om veilig te blijven.

Op welke manier kan ik bij jullie betalen?

Je kunt bij ons met iedere bij iDEAL- aangesloten bank beveiligd online betalen. Daarnaast is het mogelijk om met Credit Card, Paypal of Bancontact te betalen.

Het is alleen voor zakelijke bestellingen mogelijk om op factuur te bestellen.

Ook zakelijk kun je de spellen gemakkelijk bestellen via onze webshop (voor € 14.46 exclusief btw). In de webshop kun je het aantal stuks naar wens aanpassen. Per mail ontvang je de btw-factuur.

Link naar webshop

Mocht de webshop geen optie zijn, dan kun je mailen naar sijmen@vertellis.nl. Wij kunnen in dat geval een factuur laten opmaken en mailen. Zodra de betaling door ons is ontvangen zetten wij de bestelling door naar onze distributeur.

Zakelijke bestellingen vanaf 100 stuks

Wat gaaf dat je overweegt om zo’n grote zakelijke bestelling te doen! Je kunt hiervoor het best contact met ons opnemen door te mailen naar sijmen@vertellis.nl.

Heb je veel haast met jouw bestelling? Bestel dan via de webshop. Jouw bestelling wordt dan automatisch verwerkt en heb je binnen 3 werkdagen binnen. De btw-factuur krijg je toegemaild.

Kan ik Vertellis op factuur bestellen/ kopen op rekening/achteraf betalen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Wij verzenden onze bestellingen zodra de betaling is ontvangen.

Voor andere vragen over zakelijke bestellingen kun je mailen naar sijmen@vertellis.nl.

Vertellis past perfect bij mijn winkel/webshop! Kan ik het spel ook gaan verkopen?

Wat leuk dat je onze producten in je winkel/webshop zou willen verkopen!

Je kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen door te mailen naar sijmen@vertellis.nl.

Wie zitten er achter Vertellis?

Wij, Bart, Lars en Liz zijn de drie oprichters van Vertellis. Op een gure avond in december hebben we Vertellis bedacht, om eens wat anders te doen tijdens de feestdagen. Even geen telefoon, tablets of overdaad aan hapjes en drankjes, maar door middel van een spel elkaar beter leren kennen. Hoe was je jaar? Waar ben je trots op en wat zijn je doelen voor volgend jaar? Door jezelf en elkaar dit soort vragen te stellen die je anders niet zo snel stelt, stelt, hopen wij mensen met elkaar te verbinden.

Onze missie is de saamhorigheid in Nederland stimuleren en mensen dichterbij zichzelf en elkaar brengen.

Wat zijn jullie leuk! Ik wil graag jullie team komen versterken!

Wat leuk! Het Vertellis-team is altijd aan het kijken hoe het zichzelf kan verbeteren om zo zijn missie in Nederland en daarbuiten te kunnen verspreiden. Mail naar bart@vertellis.nl en geef hier aan wie je bent en waarom je Vertellis wilt versterken. Note: wij vinden jouw overtuigingen en hoe jij nu in het leven staat belangrijker dan je cv.

Ik heb een geweldig idee voor Vertellis, hoe kan ik met jullie in contact komen?

Wij staan altijd open voor ideeën! Jouw idee kun je mailen naar bart@vertellis.nl, we zien het graag tegemoet.

Neem contact met ons op

Zie je jouw vraag niet tussen de veelgestelde vragen staan?
Je kunt hieronder contact met ons opnemen!